Re: OS/2 do bani

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 11:40:40 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Sesje niepelnoek. Win-os2 sa tylko w niskiej rozdzielczosci - nie da
>sie pracowac.

Sorry, ale u mnie win-os2 w sesjach okienkowych wiadomo.... z rozdzielczoscia
taka jak os/2, pelnoekranowe takze.

>Taki Pegasus mail for Win. pod OS/2 szybciej kasuje wiadomosci,
>natomiast dwa razy wolniej je dodaje. Nie bede sie przesiadal na nic
>innego, bo ten jest ponoc najlepszy.

PMMail. funkcjonalnie odpowiednik pegasus'a , a dodatkowo mozesz pozakladac
takie filtry, jak np. zewnetrzny program w REXX ktory zrobi to co chcesz.

>Przedtem Pegasus sciagal w OS/2 bez problemow. Ostatnio dochodzi do
>ktoregos maila i przestaje, a w Windows idzie to bez problemow.

Jesli chodzi o aplikacje internetowe, to pod OS/2 sa dobre odpowiedniki.
Nie wiem czemu sleczysz tylko w aplikacjach windowsowych.

>Zainstalowalem drivery do skanowania pod Win-OS/2 i skanuje dobrze,
>jednak jak sie skonczy "jechac" skanerem to przy przetwarzaniu robi
>sie "kod kreskowy".

w sesji okienkowej czy pelnoekranowej ?

>OS/2 latwo sie wiesza przy aplikacjach internetowych i jak sie wiesza
>to na amen tzn. nie mozna aplikacji wylaczyc, a wszystko co dziala
>nie zmazuje sie przy przesunieciu, czy wylaczeniu. Zostaje tylko
>restart.

co robi sekwencja Alt+Ctrl+Del ? pojawia sie posrodku ramka ze system
sie restartuje ? jesli tak to sam OS/2 chodzil prawidlowo.
Poza tym czemu uzywasz aplikacji do internetu pod windows ? uzywaj
tych przeznaczonych dla OS/2. Sa naprawde pewniejsze w dzialaniu,
nie gubia polaczen itp.

Nie znam tej karty. przeszukaj http://www.software.ibm.com/warp/

>Jak sie cos powiesi, a wtle cos sie sciaga z internetu, to przy
>restarcie pulpitu sciaganie zostaje wylaczone i nie wraca - trzeba od
>poczatku.

Nie masz sie co dziwic. poza tym ktorej wersji os/2 uzywasz ? jesli
wersji 3 , to koniecznie zainstaluj fix'paki. jesli masz wersje polska,
to oczekuj problemow. najpierw napisz co masz.

>Mam pewnie jeszcze duzo problemow, o ktorych zapomnialem. Jak sobie
>przypomne to napisze.

OK, pisz :))))

>Ratujcie! Ratujcie mnie i honor OS/2, ktory okazal sie gorszy od
>Windows.
>
>Lech Wiktor Piotrowski
> a_j_p_at_it.com.pl

z tym ostatnim to ostroznie :) mozesz co najwyzej powiedziec, ze emulacja
windows pod os/2 jest gorsza niz windows co jest, i musi byc prawda.