Re: OS/2 do bani

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 22:17:37 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Namowilem mojego ojca, zeby zainstalowal u siebie OS/2, bo aplikacje
>Win dzilaja szybciej, bez problemow itd. A tu guzik i jak tak dalej
>pojdzie, to pewnie sobie ojciec odinstaluje OS/2.
>
>Sesje niepelnoek. Win-os2 sa tylko w niskiej rozdzielczosci - nie da
>sie pracowac.

Jaka karta graficzna, jakie drivery, jaka rozdzielczosc ?

>Taki Pegasus mail for Win. pod OS/2 szybciej kasuje wiadomosci,
>natomiast dwa razy wolniej je dodaje. Nie bede sie przesiadal na nic
>innego, bo ten jest ponoc najlepszy.

Nie wiem, uzywam PMMaila, bardzo mi odpowiada - chyba w koncu
zarejestruje :-)

>Zainstalowalem drivery do skanowania pod Win-OS/2 i skanuje dobrze,
>jednak jak sie skonczy "jechac" skanerem to przy przetwarzaniu robi
>sie "kod kreskowy".

Trudno mi cos podpowiedziec - nie uzywalem skanera. Te drivery to
sa windowsiane czy OS-owe ?

>OS/2 latwo sie wiesza przy aplikacjach internetowych i jak sie wiesza
>to na amen tzn. nie mozna aplikacji wylaczyc, a wszystko co dziala
>nie zmazuje sie przy przesunieciu, czy wylaczeniu. Zostaje tylko
>restart.

Jakie to aplikacje, na litosc boska ??? Na czym, jak na czym, ale
na Internecie nic nigdy mi jeszcze nie padlo. Z rzeczy nie zawartych
w oryginalnej dystrybucji Connecta PL uzywam wymienionego juz PMMaila,
Forte Agenta for Windows, WebExplorera 1.1h i klienta IRC Gammatech.
Jesli chodzi o zawieszanie sie desktopu, zainstaluj WatchCata -
nie dalej jak wczoraj byla o tym mowa na liscie. Umozliwa 'ubicie'
krnabrnych aplikacji.

>Karta dzwiekowa Media Sound SW/32 PNP (czy jak kto woli Typhoon)
>dzialajaca pod Dosem i WIn nie chce dzialac pod OS/2. OS nie wykrywa
>jej nawet jako PNP, a po zainstalowaniu "recznym" nie wydaje z siebie
>odglosu.

To Warp czy Merlin ? W Warpie nie ma P&P, Merlina jeszcze nie mam.
Nie znam tej karty i trudno mi cos powiedziec - wszystko zalezy
od driverow.

A tak w ogole to ja tez klne ostatnio na Warpa, ale z innych powodow
Jak juz pisalem na 'pececie', zalozylem go sobie ostatnio w domu.
Mam w tej chwili tylko 16MB RAM i czasami nie moge przy tym żółwiu
(z~o`l/wiu) wytrzymac ! W pracy mam prawie identyczny procesor
i 32 MB - chodzi mniej wiecej czterokrotnie szybciej... Zdaje sie,
ze niedlugo mnie w portfelu zaboli :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl, gregboda_at_free.polbox.pl