Re: Boot Manager i DOS

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 20:13:36 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: na HPFS. Po Caviarze zostalo mi gniazdo na szufladke. Chcialem
: przeprowadzic pewien eksperyment z G'95, przynioslem z pracy szufladke
: z innym dyskiem IDE (czystym) i zaczalem na nim instalowac cudo
: Miekkiego Billa. Zes....lo sie, biedactwo - instalator najpierw

Wiem ze nie miejsce i czas a i pewnie wszyscy juz to znaja, ale nie moge
sie powstrzymac. Ostatnio zmuszono mnie do zainstalowania g95. Owszem,
zainstalowal sie, prawie bez klopotow. Linuxa nie zniszczyl, osa tez.
Odpalilem po raz pierwszy nortona i pojawil sie komunikat ktory sprawil mi
co nie miara radosci:
"Dzieki nowym mozliwosciom windows 95 ten program moze nie dzialac
poprawnie, zaopatrz sie w nowa wersje"
 --

Marcin Dębowski

/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT
/\/ http://www.pg.gda.pl/~agatek/mdhp.html, agatek_at_pg.gda.pl
/\/ Phone: +48 58 47-12-14, Fax: +48 58 47-24-79