Re: Boot Manager i DOS

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 12:40:02 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Z tymi glupkami faktycznie z lekka przesadzilem :)
>ale ..... w jaki sposob G95 ma brzebac po partycji HPFS, jeli ta bedzie
>sformatowana na HPFS ? chyba ze doinstalujesz drivery do hpfs'a.

Nie wiem, w jaki sposob, ale na pewno moze mu ona przeszkadzac :-)
W tej chwili, po padzie domowego Caviarka 850, pracuje na starym
SCSI 400MB Fujitsu, podpietym do NCR-810. Siedzi na nim tylko OS/2
na HPFS. Po Caviarze zostalo mi gniazdo na szufladke. Chcialem
przeprowadzic pewien eksperyment z G'95, przynioslem z pracy szufladke
z innym dyskiem IDE (czystym) i zaczalem na nim instalowac cudo
Miekkiego Billa. Zes....lo sie, biedactwo - instalator najpierw
ostrzegal o istnieniu partycji HPFS, proponujac jej wyrzucenie (!),
a potem sie zawieszal. Probowalem roznych rzeczy: IDE bez partycji,
IDE z pusta partycja primary, IDE z partycja sformatowana pod DOS
6.22 - nic nie pomagalo. Wreszcie podszedlem do sprawy ze
srubokretem, wyciagnalem karte SCSI - ruszylo :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl, gregboda_at_free.polbox.pl