Re: Boot Manager i DOS

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 12:03:52 MET

On Sun, 19 Jan 1997 10:39:20 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>zdaje sie ze w danej chwili tylko jedna partycja primary moze
>byc dostepna, pozostale musza byc ukryte. ta partycja zawsze zglasza sie
>jako C, bez wzgledu na jej umieszczenie w tablicy partycji, i fyzycznym
>miejscu na dysku.

_TEORETYCZNIE_TAK_. Tylko jak ja mialem BM, primary DOS na FAT i primary
OS/2 na HPFS, to jak wystartowalem DOS-a i pod nim odpalalem dowolny
programik do podgladania HPFS, to widzialem jako D: wlasnie partycje
primary OS/2. Czyli mialem dostep rownoczesnie do dwoch partycji primary.

OSciski!
Mirek Nowakowski