Re: THREADS=?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 22:09:47 MET

On Thu, 16 Jan 1997 21:04:47 +0100, Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Nie dziala. Butuje sie, nic nie wypluwa, ale nie mam opcji kill i nie
>wyswietla procesow. Natomiast zegarek dziala.

Chyba cos nie tak robisz. Normalnie gdy klikasz na przycisk "Lista okien"
w WarpCenter to wyswietla Ci sie lista okien aktywnych aplikacji.
Klikajac jedna pozycje z listy mozesz umiescic to okno na pierwszym
planie. Jak klikniesz ten sam przycisk przy wcisnietym klawiszu Ctrl (i
przy wlaczonej opcji SCKILLFEATUREENABLED), to wyswietla Ci sie lista
aktywnych procesow. Klikniecie jednej z pozycji tej listy powoduje
zabicie wzkazanego procesu.

BTW, pierwszym programem jaki dogralem po instalacji Merlina byl
WatchCat...

OSciski!
Mirek Nowakowski