Re: THREADS=?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 10:39:34 MET

On 16 Jan 97 at 22:13, Mirek Nowakowski wrote:

> Chyba cos nie tak robisz. Normalnie gdy klikasz na przycisk "Lista okien"
> w WarpCenter to wyswietla Ci sie lista okien aktywnych aplikacji.
> Klikajac jedna pozycje z listy mozesz umiescic to okno na pierwszym
> planie. Jak klikniesz ten sam przycisk przy wcisnietym klawiszu Ctrl (i
> przy wlaczonej opcji SCKILLFEATUREENABLED), to wyswietla Ci sie lista
> aktywnych procesow. Klikniecie jednej z pozycji tej listy powoduje
> zabicie wzkazanego procesu.
>
> BTW, pierwszym programem jaki dogralem po instalacji Merlina byl
> WatchCat...

Klikam rownoczesnie prawym i lewym, widze liste okienek. Cos juz jest
zaznaczone. Klikam razem z ctrl na innej aplikacji i ta mi sie
zaznacza, a tamta caly czas jest zaznaczona, tzn. moge zaznaczyc duzo
aplikacji. Klikam na ktores z zaznaczonych prawym i mam tradycyjnie:
pokaz pomoc zamknij itd. O co chodzi? Dziesiec razy patrzylem, czy
dobze wpisalem do config.sys. Chyba dobrze, poza tym nic nie wypluwa.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl