Re: Boot Manager i DOS

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 12:53:17 MET

Zbigniew Borczyk (zborczyk_at_igo.wroc.pl) wrote:
: Czy ktos wie jak zainstalowac DOS'a na patrycji innej niz C ?
: Mam zainstalowanego Boot Manager'a: na C jest WIN95, na E mam OS2 Warp 3.0
: a D zostawilem na DOS'a (czasami jest mi potrzebny a nie chce uruchamiac go
: z
: dyskietki). Proba formatowania D z przelacznikiem /S daje taki efekt, ze
: uruchomienie
: DOS'a konczy sie czarnym ekranem z komunikatem Starting MS DOS .....

: Zbigniew Borczyk

OSowy Boot Manager (a wlasciwie fdisk) ma opcje "Przypisz partycje C".
Trzeba to zrobic chwilowo dla dysku D (zakladam ze jest to partycja primary)
i zainstalowac tam DOSa z dyskietki. Potem BM pozwoli startowac winde lub
DOSa ale nie bedziesz mial dostepu jednoczesnie do obu partycji z tych
systemow - "dziekujemy ci malomieki" za to (bardzo mi sie to spodobalo).

maf