Re: Boot Manager i DOS

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 12:50:51 MET

15 Jan 1997 08:21:31 GMT, "Zbigniew Borczyk" <zborczyk_at_igo.wroc.pl>
napisał(a):

>Czy ktos wie jak zainstalowac DOS'a na patrycji innej niz C ?
>Mam zainstalowanego Boot Manager'a: na C jest WIN95, na E mam OS2 Warp 3.0
>a D zostawilem na DOS'a (czasami jest mi potrzebny a nie chce uruchamiac go

Czy na pewno jest Ci to potrzebne? Win95 ma w sobie w pelni
funkcjonalnego DOSa 7 zgodnego z dol z DOS6.xx. Wystarczy tylko
odpalic Win95 bez GUI. Mozna w tym celu przygotowac config.sys z
dwiema opcjami: albo win95, albo dos. Wydaje mi sie, ze to najlepszy
sposob, no i nie potrzeba jednej partycji extra.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --