Re: Internet Dialer

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 13:09:29 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>[...]
>password. Daje mu po [USERID] napis [PASSWORD], a ten nic nie robi.

Czy masz ustawiony wczesniej userid i password w konfiguracji
polaczenia ? W Warpie 3 to sie ustawia w tym samym okienku,
co script, troche wyzej. Niestety, nie widzialem diallera
w Merlinie i nie wiem, czym sie rozni.

>Wpisuje pomiedzy nie Password: i przy wlaczonej opcji Debug wydaje
>sie, ze wpisuje. Loguje sie bez tej opcji, wpisuje prawidlowo
>Username: , ale przy paswordzie wpisuje: info: . O co mu chodzi?

W Warpie 3 to jest normalne (wypisywanie info: - haslo jest ukryte :)
Lacze sie w ten sposob bez problemu z TPSA (do Telbanku nie mam login-
scriptu, tylko od razu odpala sie PPP i PAP)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl