SWAP, karta dzwiekowa itd.

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 17:19:36 MET

1. W merlinie ciagle rosnie mi SWAP, a komputer sie wysypuje tzn.
Wychodzi komunikat o przepelnieniu sie SWAP'u, naciskam kontynuuj, za
chwiele to smao i tak za trzecim razem sie wiesza. Nie robie nic
takiego - albo cos kopiuje, albo wyprobywuje modem. O co chodzi?

2. Mam karte Typhoon. Kompatybilna z SB PRO. Merlin w ogole jej nie
wykrywa (to samo robil WARP 3.0). Probowalem rozne IRQ - takie jak
uzywam pod dosem, ale nie dziala. O co moze chodzic?

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl