Re: Juz z Merlina PL, ale po walce...

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 18:27:43 MET

On Sun, 12 Jan 1997 15:07:26 +0100, Mirek Nowakowski wrote:

>Ja tez znalazlem wreszcie troche czasu i pisze juz spod Merlina PL. Walka
>byla ciezka, ale to po troszce wina mojego sprzetu (DX2/66, 36 MB RAM,
>miro 20SD 2 MB VLB). Proba wykorzystania sterownikow S3 864 i S3 864
>GRADD powodowala losowe wywrotki podczas instalacji, a jak juz za 4-tym

No coz roznie bywa.
Ja bylem zaskoczony przedewszystkim tym ze po zabootowaniu z dyskietek instalacyjnych
i wskazaniu miejsca instalacji WSZYSTKO zostalo prawidlowo wykryte i zainstalowalo sie bezbolesnie.
A troche tego jest: modem (com3, IRQ5 - wykryty prawidlowo! ), AWE32 PnP ( ustawil mi domyslnie na IRQ7, pozniej
mu przestawilem na 11, bo nie wiedzialem czy sie nie pogryzie z LPT1 na ktorym mam ZIP-a ), 3COM509 OK,
ATI Mach64 bezbolesnie, drivery OK.
Po zainstalowaniu zglosil sie z dzialajaca grafika, mila muzyczka i po przestawieniu w FaxWorks portu z 1 na 3,
z dzialajacym faxem.
Jedynym problemem ktory mialem to ze ustawil mi MPU na adres 300, ten sam co miala kart 3com, ale to raczej wina
PnP, Bo AWE 32 jest PnP a 3Com509A jest baardzo stary (chyba ze 4 lata ) i o PnP nigdy nie slyszal.
Najbardziej zaskoczylo mnie prawidlowe skonfigurowanie COM3. Dotychczas zawsze musialem to robic recznie.
Instalowalem tez OS/2 na drugim komputerze (stare 486 z CL5429 i OPTI930 ), i tez wszystko poszlo OK.
Karte muzyczna trzeba bylo jednak doinstalowac recznie.
Generalnie trzeba przyznac ze IBM postaral sie jesli chodzi o instalacje.