Re: Juz z Merlina PL, ale po walce...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 23:44:17 MET

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:

>Ja tez znalazlem wreszcie troche czasu i pisze juz spod Merlina PL. Walka
>byla ciezka, ale to po troszce wina mojego sprzetu (DX2/66, 36 MB RAM,
>miro 20SD 2 MB VLB).
             ^^^^^^^^^

>Proba wykorzystania sterownikow S3 864 i S3 864

chyba 864 868 . Ja z nich skorzystalem. wlasnie korzystam, i mi
sie nie wali. podkreslilem ze masz VLB. czy aby na pewno 864 868 sa
w wersji VLB ? czy aby nie masz innej wersji karty ? w menu jest ich kilka.

>Wyjasnienie nadeszlo po wybraniu do instalacji VGA (wszystkim kumplom to
>polecam, a sam wzialem sie za IBM-owskie sterowniki S3 tylko dlatego, ze
>chcialem poprawic sobie moja o nich opinie -- nie udalo sie).

tez mialem problemy. wieszalo mi sie na driverach aha* i jeszcze jakims.
wyremowalem, i poszlo. ciekaw jestem czemu tobie sie walilo.

ale to co zdazylem zobaczyc robi wrazenie.

>OSciski merliniaste!
>Mirek Nowakowski

faktycznie, robi. chociaz na 66 z lekka blednie :) ale jak nie ma
sie wyboru, to sie lubi co sie ma. sam sie kiedys mordowalem na 33 :)))