Re: MACH 64 i sesje pe noekranowe

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 00:58:03 MET

On Wed, 1 Jan 1997 03:12:04 +0100, Robert Rakowicz wrote:

>In message <199612300724.IAA00245_at_sol.pp.com.pl> - infokub_at_sol.pp.com.pl
>(Leszek KUBRAK)30 Dec 1996 08:25:07 +0100 writes:
>:>
>:>Karta graficzna MACH-64/2 MB, drivery z p=B3yty CD
>:>dostarczonej wraz z karta, monitor CTX1565D.
>:>Przy pr=F3bie uruchamiania sesji pe=B3noekranowych
>:>(DOS i OS/2) na ekranie jest "kiszka".

>driverow ktore funkcjonuja szukaj na:
>http://service.software.ibm.com/os2ddpack/index.html

ja mialem podobne klopoty (tez Mach64 2MB)
z tym ze sesje pelnoekranowe dzialaly bez zarzutu
ale tylko raz! Wyjscie i ponowne uruchomienie takiej
sesji wywalalo system.

ostatecznie problem udalo mi sie rozwiazac dokladnie
odwrotnie niz proponuje Robert - wyinstalowalem
nowe drivery (ktore zmienialem wczesniej kilkakrotnie
i wszystko bylo ok. dopoki mialem 1MB na pokladzie)
i zainstalowalem stare v2.2.

Z wersjami driverow jest zreszta pomieszanie z poplataniem
przyklad: raz sciagnalem z jakiegos ftp-servera IBM drivery ktore
w README i wodoc'ach mialy opis "IBM Device driver v3.0)
a zagladajac do binariow widzialo sie
"ATI Mach64 Device driver v.2.22"
i nie jest to jedyna "obocznosc od tematu"
w kazdym razie, wyglada na to ze IBM nie pisze sam tych
driverow lecz dostaje je od ATI i tylko zmienia dokumentacje
przez co tylko utrudnia zorientowanie sie czym (ktora wersja,
nowsza czy starsza) sie dysponuje

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi