Re: Smart Suite 96 for OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 00:08:01 MET

On Tue, 31 Dec 1996 13:42:22 +0100, Jakub Cebula wrote:

> Bylby to niezwykle ciekawy sposob sprzedazy, ale moze warto
>sprobowac...
>
> Tak naprawde to powody sa inne. System 3000 jest polskim dystrybutorem
>Lotusa i nie prowadzi sprzedazy detalicznej uzyktownikom koncowym. Nasza
>oferta jest adresowana wylacznie do firm komputerowych. Ceny, ktore
>umieszczamy na serwisie WWW, zrealizowanym oczywiscie przy pomocy Lotus
>Notes sa cenami hurtowymi i niestety stanowia tajemnice handlowa.
>Dlatego dostep do tych danych maja wylacznie nasi partnerzy handlowi, a
> [...]

A czy firma Lotus lub moze S3000 zna pojecie sugerowanych cen detalicznych ?
Ja jestem np. dystrybutorem Artisoftu i dostaje zawsze cenniki zawierajace
ceny SRP. Te ceny mnie nie obowiazuja, ale ulatwiaja zorientowanie sie
w ofercie. Mozna z duzym przyblizeniem przyjac ze kazdy sprzedawca
produktow bedzie je sprzedawal w zblizonej cenie, a w kazdym razie nie drozej
niz te ceny. Ulatwia to takze zycie klientom ktorzy znajac ta cene
moga miec pewnosc ze nikt ich nie naciaga na np. 100% marze.