Re: kompilatory dla OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 19:44:04 MET

On Sun, 22 Dec 1996 19:11:22 +0100, Lech Piątkowski wrote:

>Poszukuje kompilatorow (C++, Pascal, po prostu wszystko) dla
>OS/2. Mam chcice cos napisac pod OS-a, bo go bardzo lubie.

polecam Virtual Pascal
(versja DEMO ale w pelni funkcjonalna do sciagniecia z hobbesa
lub z fPrint [yahoo - Virtual Pascal])
zaczynaja sie do niego rowniez pojawiac biblioteki
zarowno free (np. TCP/IP czy grafika BGI-compatible)
jak i komercyjne (pakiety Power Tools)

ciekawie zapowiada sie rowniez Sybil ze SpeedSoft'u
(jeszcze nie probowalem bety sciagnietej z hobbesa)
to ma byc taki development tool (typu visual, delphi compat.)
do SpeedPascala.

wiekszosc shareware'u do OS/2 jest pisana z uzyciem
emx czyli jednego z portingow GNU C++ na OS/2.

dosc ciekawa jest beta VisualAge dla BASIC ktora mozna
sciagnac z IBMa (nie nalezy sie obawiac slowa BASIC,
z oryginalnym BASIC'em nie ma to wiele wspolnego)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi