Niewytlumaczalne pady OS'a

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 14:23:32 MET

Od momentu zmiany moich 2 dyskow 850MB
na nowe Quantumy 1.2 i 2.1 GB
WARP mi pada kilka razy dziennie.
I to pada w zadziwiajacy sposob (nigdy dotad
takich padow nie widzialem)
nie to zeby sie zawieszal albo wylatywal z TRAP Error
ale RESETUJE mi sie komputer! Jak po hw-reset (z kontrola
pamieci itd). Nie ma zadnego zwiazku z aplikacjami - czasem
pada gdy wogole nic nie robie. Z poczatku myslalem ze cos
mechanicznie przesunalem, popchnalem w trakcie instalacji
(ten BigFooot to naprawde BIG FOOT - mialem problem
z upchnieciem go w komputrze mimo ze to big tower)
wiec poodkrecalem wszystkie plyty podociskalem je i dokrecilem,
sprawdzilem wszystkie zlacza, etc.
I dalej to samo.
Nie mam zadnej hipotezy n/t co tez moze byc grane.
Nie bardzo wyobrazam sobie na jakiej zasadzie takie cos mogloby
zalezec od dyskow.
Czy ktos ma jakas idee?

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi