Re: Instalacja Warpa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 19:13:49 MET

On Fri, 20 Dec 1996 10:43:05 +0100, Piotr Pekala wrote:

>A ja nie, bo odpalam awaryjnie OS-a tylko z jednej dyskietki.

sciagnalem kiedys z hobbesa plik (bodajze warpboot.txt)
w ktorym byl opis zrobienia jednodyskietkowego os'a
zrobilem w/g opisu
wywalalo sie
a i tak zabraklo miejsca na kilka rzeczy ktore uwazalem
za absolutnie niezbedne, wiec dalem sobies spokoj z szukaniem
dlaczego sie wywala (tzn. czego brakuje)
i zrobilem sobie ta "maintenance partition"

Grego

P.S. macie w swoich warpach programik sysinstx
  (nie opisany w help'ie) ktory robi circa to samo
  co sys pod dos'em. reszte trzeba recznie.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi