Re: Instalacja Warpa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 19:09:09 MET

On Fri, 20 Dec 1996 10:39:25 +0100, R. S. wrote:

>Mnie sie tez podoba. Ale to z drugiej strony swiadczy o CZESTEJ
>POTRZEBIE takich operacji, a to juz nie swiadczy dobrze o wspolpracy
>OS-user (kto winien - nie wiem, taka sobie dygresyjka).

jak zaczniesz pisac drivery do OS/2
i uda Ci sie takiej sztuki dokonac nie wywalajac POTEZNIE
systemu kilkadziesiat razy, to jestes po prostu genialny
;-)
ja niestety nie
:-(

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi