Re: WebExplorer 1.1h, Netscape itd.

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 09:59:15 MET

> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <os2_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: WebExplorer 1.1h, Netscape itd.
> Date: 19 grudnia 1996 23:46

Przy
[CIACH]

> czy zasmarowanie tego pliku moze powodowac ze okna win-os2 wogole
> sie nie pojawiaja ? (w trybie PM a nie full screen). Bo mi przestaly
> sie pojawiac. Sprobuje od kogos wysepic ten plik. Problem w tym,
> ze to os/2 merlin. zreszta zainstaluje jeszcze raz gdzies na boku
> i sprawdze :)

Zajrzyj na comp.os.os2.apps albo comp.os.os2.misc. Tam to bylo walkowane.
Problem pojawil sie juz przy wersji Netscape/2 beta2.

Na jakims ftp (hobbes.nmsu.edu albo ftp-os2.cdrom.com) pojawil sie nawet
plik zawierajacy seamless.dll z FixPak25 i FixPak26 (jakby sie komus nie
chcialo przeszukiwac instalacyjnych CD-ROMow).

OSciski!
Mirek Nowakowski