Re: Instalacja Warpa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 01:46:42 MET

On Fri, 20 Dec 1996 01:30:30 +0100, Jaroslaw Tabor wrote:

>Chyba jednak ponad 8 GB. Ja mam np. 2.5 GB, a sa juz dyski 3.2
>i wszystko miesci sie w zasiegu LBA.

a ja natomiast wlasnie przenioslem mojego WARPa
z Quantum Trailblazer 850MB na Quantum FireBall 1.2GB
wymienilem rowniez drugi dysk, z Maxtor 7850AV - 850MB
na Quantum BigFoot 2.1GB, no i co sie okazalo?
BIOS (AMI) na mojej plycie obie 850ki widzial jako LBA
natomiast obydwa nowe dyski sa raportowane w czasie bootstrapu
jako LBA Off mimo ustawienia LBA enabled w BIOSie.
Powoduje to ze nie tylko nie dalo sie zainstalowac OS/2 na
partycjach ktore nie miescily sie w obszarze pierwszych 1024
sciezek, ale nawet OSowy fdisk nie pozwolil mi na zalozenie
partycji FAT 20MB powyzej tego obszaru (uzywam takiego czegos
jako "Maintenance partition" z czyms w rodzaju MiniWARPa
bez WPS (bardzo sie nieraz przydaje, duzo wygodniejsze od
"utilities disks" i odpalania os/2 z dyskietek).

wiec jak to jest?
czyzby wine ponosil moj bios?
prawde mowiac chodzi mi wszystko ok wiec nie mam
ochoty na eksperymenty z upgrade'em flash bios'u.

Skonczylo sie na tym ze mam teraz litery od A: do K:
a jak zainstaluje ext2fs to bedzie do N:
Chce kupic CD changer Plextor'a na cztery plytki
i niedlugo mi liter zabraknie.
Czy uzywa ktos TVFS ?

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi