Re: Prosba o pomoc!

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 01:41:48 MET

11 Dec 1996 08:56:02 GMT, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>Piotr Wiewior <wiewior_at_fuw.edu.pl> wrote:
>
>Pozyc od kogos na jeden dzien RAM. Jesli ci pojdzie, idz sie wyklucac
>do sprzedawcy. RAM to jak do tej pory najczestrza przyczyna
>dziwnych zachowan komputerow. niby dziala, ale cos sie sypie i nie wiadomo
>gdzie "ot taki czeski film".

Chyba nie tylko RAM. U mnie jest cała płyta (Shuttle) do kitu bo mimo,
że udokumentowane a procesor na 120MHz to systemy się wywalają przy
ustawionej takowej. Nie tylko u mnie zresztą. Przełączyłem na 100 i
jest bezproblemowo pod dowolnym systemem. W końcu pamięć jest
testowana na początku, więc co najwyżej mogłaby się przegrzewać. A
słyszał kto o takowej ?

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk