Re: OS/2 Merlin -KUPIONY !

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 22:47:55 MET

On Thu, 12 Dec 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> No i co? Mialy byc jakies wrazenia!
>
> A moze klopoty z instalacja? ;->?
Ale sie zawiodlem.....buu:) wszystko chodzi system skonfigurowalem
w jedna godzine..dziala.

Jak patrze na windziarzy to im nawet zazdroszcze instaluja swoj
nowy "system" i nie wiedza co tym razem wysiadzie parytcja,dysk
moza pare waznych plikow zabraknie..pytaja sie moze tym razem
ich "system" bedzie lepiej pracowal ach ten "dreszcz emocji".
A OS co?, OS nic instaluje sie dziala itd.. plaza..:)))
Teraz na powaznie .. kupe narzedzi porawione niektore.
Jesli zalozymy ze instalacja connecta byla bezbolesna
to merlin instaluje sie w pelnej narkozie. Kupe sterownikow
do roznych urzadzen. Nowe TCPIP poprawione kupe nowych
opcji, nawet srednio zaawansowany uzytkownik nie bedzie mial
problemow ze skonfigurowaniem swojej sieci z proxy-serverem

Dobra integracja z internetem, poprawiona obsluga drukarek
wbudowana java. Genialny przewodnik kontektstowy po systemi
potrafi podporzadkowac sie do poziomu ucznia.

Generalnie Merlin=Skutecznosc v3.0 + poprawki +lepsza obsluga
czyli niby nic nowego a jednak mozna troszke wydajniej pracowac.

Moge goraco polecic.
Mam tylko 1 maly problem . Nie potrafie uruchomic javy w przegladarce
webowej.
Java dziala spokojenie odpalam przyklady vieverem na desktopie, w
przegladarce nie potrafie.
Jarek

# Jaroslaw Kozak #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???
...MICRO$OFT POMYSLAL