com.sys i vcom.sys

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 18:52:33 MET

Czy moglby mnie ktos oswiecic. Mam zainstalowany OS/2 Warp 3.0 PL.
Na razie rzadko go uzywam i rzadko odpalam. Nagle wczoraj podczas
bootowania wypisal mi:

SYS1201: Sterownik F:\OS2\BOOT\COM.SYS podany w DEVICE w linii 60
pliku CONFIG.SYS nie zostal zainstalowany.Linia 60 zignorowana.
WYJASNIENIE: Zaden ze sterownikow zawartych w podanym pliku nie zostal
zainstalowany pomyslnie

i dalej podobnie z F:\OS2\MSDOS\VCOM.SYS.
Potem system bootuje sie do konca i z kilku rzeczy ktore uruchamialem
wydaje sie pracowalo o.k.
Podane pliki istnieja w podanych katalogach. Co to za sterowniki?
I o co w tym wszystkim chodzi (jak wspomnialem na razie praktycznie tylko
czytam helpy w OS/2 i nic w nim nie grzebie a wymienione pliki istnieja na
dysku).

maf