Re: Warp FixPak 26

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 17:30:10 MET

On Wed, 11 Dec 1996 13:07:52 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> [...]
[...]
>To dziala !
>W zyciu by mi nie przyszlo do glowy, ze driver moze defaultowo
>chodzic w 'pooled mode' bez IRQ. Toz to koszmar szalonego
>programisty !

e tam zaraz szalonego
po prostu - starego :-)
praktycznie wszystkie programy DOSowskie, ktore drukuja "same"
robia to uzywajac poolingu.

Grego

P.S. "Praktycznie wszystkie", ale jednak mozna spotkac
  programy DOSowskie ktore robia to na przerwaniach.
  Mam na mysli oczywiscie MOJE programy

  :-)))

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi