Re: Warp FixPak 26

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 18:13:02 MET

andrzej_at_pik.gliwice.pl@ wrote:

>[...]
>Ostatecznie jedna przerzucilem sie na Warp Connect US i tam zainstalowalem
>Fix-pack-a 17, a potem polska klawiature programisty.
>Jakby to kogos interesowalo to ew. moge podac daty niektorych
>modulow.

Niestety, ja tak nie moge. Musze miec CePa 1250 pod WIN-OS2,
cut and paste, i przekodowania w locie na CP852. Tego sie chyba
pod Connectem US nie da zrobic :(
Co do FixPak-ow: jak do tej pory nie instalowalem zadnych. Czy
jest w ktoryms poprawiona wersja spoolera drukarki ? Nie wiem
dlaczego, ale u mnie jezeli tylko cos jest w kolejce, to 'pulse'
pokazuje wykorzystanie procesora w 100%, a system zaczyna sie
slimaczyc - czas reakcji spada przynajmniej dwukrotnie albo i
gorzej. Kombinowalem z priorytetami procesow, ale nie bardzo
umiem to zwalczyc.

OSciski,
Grzegorz.

P.S. Jak widac na zalaczonym obrazku, zainstalowalem wlasnie
pod WIN-OS2 nowego Forte Agenta 0.99g. Gdyby ktos z nim walczyl,
to trzeba w General Preferences/URL Types wylaczyc uzywanie
DDE, inaczej nie przekazuje URL-a do Netszkapy beta-2.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl