Re: Warp FixPak 26

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl@
Data: Mon 09 Dec 1996 - 12:53:54 MET

In <58brv3$d09_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>aha. fixpak'i wieksze od 17 powoduja, ze warp PL sie wywala
>przy probie ladowania PM. widac rejestry, i powod w postaci $SINGLEQ .
>Czemu ? nie mam pojecia. Nie wiem tez ktory modul jest za to odpowiedzialny.

U mnie tez sie to dzialo, ale to byla moja wina.
Mialem Warp Connect PL i probowalem mieszac moduly z Fix-pack-a 17
z tymi ktore robily polska klawiature programisty. W koncu znalazlem
taka kombinacje ktora dzialala (o ile dobrze pamietam, to zainstalowalem
na nowo polska klawiature programisty).
Ostatecznie jedna przerzucilem sie na Warp Connect US i tam zainstalowalem
Fix-pack-a 17, a potem polska klawiature programisty.
Jakby to kogos interesowalo to ew. moge podac daty niektorych
modulow.

Andrzej Sibik
asibik_at_pik-net.pl