Re: Warp FixPak 26

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 21:36:19 MET

On Sat, 7 Dec 1996 19:30:14 +0100, Jaroslaw Kozak wrote:

>Merlin posiada standardowo wbudowane polskie czcioni klawiature
>programisty oraz kilka (arial,courier,times..) czcionek w wersji CE
>dla windy.

Czcionki mnie ciesza, wlasnie te standardowe, bo z tych korzystam w
pracy, a na specjalne okazje stosuje i tak swoje wlasne. A jezeli
chodzi o klawiature, to w Windzie bede stosowal Zecera, gdyz jestem
namietnie przywiazany do klawiatury programisty z LEWYM ALT-em (bardzo
duzo pisze, a wtedy lewy ALT jest wygodniejszy -- jest przy nim 6
polskich liter, ktore mozna wtedy wprowadzac palcami jednej reki: kciuk
na ALT i jazda). W EPM wylaczylem wywolywanie polecen menu za pomoca
skrotow klawiaturowych i pod lewego ALT-a podlozylem KBDREDEF, a w
innych programach wlazlem w zrodla i pozamienialem np. &Edit na E&dit i
tez uzywam KBDREDEF.

OSciski!
Mirek Nowakowski