Re: Warp FixPak 26

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 19:33:13 MET

On 7 Dec 1996, Mirek Nowakowski wrote:

> zaznaczanie, kopiowanie i wklejanie za pomoca myszki w oknach
> tekstowych -- dla mnie cholernie ulatwiajace zycie, a w Warpie PL to
> nie chodzi, sprawdzone z NPS WPS Enhancer, Xit oraz Feelx).
>
> Chyba jednak kupie Merlina US, a w Windzie bede sia ratowal
> tradycyjnie, tzn. Zecerem od S.P. Andrzeja Gorbiela.
Merlin posiada standardowo wbudowane polskie czcioni klawiature
programisty oraz kilka (arial,courier,times..) czcionek w wersji CE
dla windy.
Generalnie dziala bez zarzutu.
A pokazywalem zajadlym windziarzom foldery-ftp na desktopie, dobrze
ze w pokoju mam wykladzine...:))))
Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???
...MICRO$OFT POMYSLAL