Re: OS/2 Merlin -KUPIONY !

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 20:19:13 MET

On Wed, 4 Dec 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Gdzie, za ile i czemu tak drogo ? :-)
>
> OSciski,
>
> Grzegorz Bodaszewski
To chyba bedzie kryptoreklama ale w TCH co prawda
faktycznie dostrarczyl mi go moj lokalny dostawca
ale zrodlem bylo TCH W-wa.

Wrazenia so coraz lepsze ... lista komponentow do zainstalowania
zajmuje 3 strony fontem 10 :))).
Zabojcza jest ta sluchawka z mikrofonem...moze to lekki bajer ale
wygodne jak cholera z jednej strony sluchawka z drugiej ucwyt na glowe
przy sluchawce wysiegnik z mikrofonem na kulkowym przegubie. Mikrofon
profesjonalnie osloniony gabka, ile kosztuje jeszczedokladnie nie wiem
ale cos ze 400 zl upgrade.

Wlasnie zabieram sie do instalacji.....
Nastepny list pewnie juz z merlina :)))))))

Jarek

# Jaroslaw Kozak #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???
...MICRO$OFT POMYSLAL