Re: gdzie kupic merlina ? pilne

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 17:48:10 MET

On Mon, 2 Dec 1996 08:45:17 +0100, Jaroslaw Kozak wrote:

>Hej
>Pilnie poszukuje informacji o mozliwosci zakupu
>merlina.
>Kto w Polsce posiada w ciaglej sprzedazy Merlina,
>tzn u kogo moge od reki go kupic?
>Chce kupic wersje angielska.
>dzieki

Mi na to pytanie odpowiedzialy juz dwie firmy: TCH i Peryt.
Obie chcialy sprzedac, tylko zadna nie miala.
Ostatnio obiecala mi to sprzedac mala firma, zalozona przez bylego pracownika
przedstawicielstwa IBM, ale dopiero 15 grudnia ma miec dostawe.
Na razie wiec i tak trzeba czekac....

pOSdrawiam

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )