MDOS TCP oraz QUAKE

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 15:14:35 MET

A wiec ponawiam pytanko......... pod OS/2 w sesji DOS mam nieaktywna opcje
TCP/IP. Mam caly czas zaladowane vdostcp.vdd i vdostcp.sys . wszystko
dziala swietnie, oprocz ...... quake. On wymaga nieco innych driverow.
Czy ktos wie co z tym zrobic ?

quake dziala mi z tcp/ip pod DOS. ale uruchamiam jakis nietypowy stos.
Nie mam zielonego pojecia jak ten stos zaaplikowac do sesji os/2 .

probowalem zaladowac coniektore drivery w sesji, ale .........
nie ladowalem drivera ktory bezposrednio obsluguje karte (ne2000 zreszta).
bo to jest juz obslugiwane przez os/2 connect, i po prostu by sie pozarlo.
opcja tcp/ip w sesji dos byla juz aktywna, ale nie zaobserwowalem kompletnie
zadnej aktywnosci karty. nic dziwnego, skoro drivery nie maja drogi
dogadania sie z karta sieciowa. Jest moze jakis driver ktory by
dzialal bezposrednio na MPTN lub TCP/IP ktory wykonalby konwersje ?
albo wogole udawal usluge ktora zrozumie quake ?

ps: tcp/ip pod quake jest o tyle dobre, ze mozna sie podlaczyc do hostow
    quake'a . emulator ipx na tcp/ip tego mi nie da.

a moze jest quake for os/2 ?