Re: OS/2 i GUS

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 14:02:30 MET

On 25 Nov 1996, Grzegorz Szyszlo wrote:

> bede niedlugo probowal. O wynikach powiem.
>
> Mam klona GUS classic primax altra sound. dziala. mam inny problem.
> nie chce mi nagrywac z mikrofonu, konkretnie niczego nie chce nagrywac.
> nie wiem czemu. po wcisnieniu "record" po prostu sie zatrzymuje i nie
> pokazuje ze zlicza coraz wieksza dlugosc pliku *.wav . grrrr.....
> jak nacisne stop, to wszystko oczywiscie wraca do normy. powiedzmy.
> w kazdym badz razie nagrywac bydle mi nie chce.
>
> probowalem oba drivery prosto od IBM. te z 94 roku. stare, ale dzialaja
> mi najlepiej lacznie z mid'ami. sa tez drugie nowsze, ale dzialac jakos
> [...]
Bo trzeba zaplacic, nieduzo ale trzeba. Poza tym nowy driver
(ultra110.zip) emuluje dla sesji DOS&WinDoz soundBlazdera i
pare innnych smiesznych rzeczy, nie probowalem jak to dziala bo tez nie
kupilem ale z opisu wynika ze programy dosowe nie widza roznicy pomiedzy
emulacja a faktyczna karta :))

jarek
# Jaroslaw Kozak #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???