Re: OS/2 i GUS

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 13:17:51 MET

Przemyslaw Roman <viki_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
>Czy ktos zna sensowne rozwiazanie problemu GUS'a i OS/2?
>Chodzi mi o sesje windows a w zasadzie o odtwarzanie wav'ow pod
>EuroPlus+. Czy Merlin bedzie mial (ma) drivery do GUS'a?
>
>Przemyslaw Roman (viki_at_ikp.atm.com.pl)

bede niedlugo probowal. O wynikach powiem.

Mam klona GUS classic primax altra sound. dziala. mam inny problem.
nie chce mi nagrywac z mikrofonu, konkretnie niczego nie chce nagrywac.
nie wiem czemu. po wcisnieniu "record" po prostu sie zatrzymuje i nie
pokazuje ze zlicza coraz wieksza dlugosc pliku *.wav . grrrr.....
jak nacisne stop, to wszystko oczywiscie wraca do normy. powiedzmy.
w kazdym badz razie nagrywac bydle mi nie chce.

probowalem oba drivery prosto od IBM. te z 94 roku. stare, ale dzialaja
mi najlepiej lacznie z mid'ami. sa tez drugie nowsze, ale dzialac jakos
nie chcialy.