Re: WebExplorer nie czyta stron z ISA z PSO; Czemu?

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl@
Data: Tue 19 Nov 1996 - 11:21:33 MET

In <56q3bj$sns_at_helios.man.lublin.pl>, cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl writes:

>Mam problem j.w. - WebExplorer 1.1f nie rozpoznaje chyba stron w formacie
>ISA-8859-2 z PSO jako dokumentow html, bo proponuje mi sciagniecie.

Obawiam sie ze polskie litery nie maja tu nic do rzeczy. Najwyzej
wyswietlane bylyby robaczki. Podejrzewam raczej ze server nie zwraca
informacji o typie zasobu (moze jest to program CGI ktory nie
zwraca "Content type: ..." ?), a przegladarka nie moze sie tego domyslic
po rozszerzeniu pliku (bo moze toto w ogole nie ma rozszerzenia).

NM: Co to jest PSO?

Andrzej Sibik
asibik_at_silesia.pik-net.pl