Re: Karta video 1MB -> 2MB - Jak zmienic z 60Hz na 75Hz?

Autor: Piotr (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 10:02:40 MET

Gregorio Kus wrote:

> razem z karta dostales napewno programy innstalacyjne
> a wsrod nich jest OS2INST ktory dziala rowniez z nowa wersja
> drivera. Mozna go uruchomic rowniez juz po zainstalowaniu
> drivera aby zmienic niektore ustawienia - m.in. wlasnie
> czestotliiwosc ramki (osobno dla kazdej rozdzielczosci).
> Jesli Twojego monitora nie ma wsrod tych na liscie
> to wybierasz w Quick Setup opcje Custom i mozesz sobie dokladnie
> wyregulowac. Najlepszy program tego typu jaki do tej pory widzialem.
> Pozwala zmieniac polozenie, rozmiar obrazu, czestotliwosci,
> a nawet polaryzacje impulsow synchronizacji.

> [...]

 Dzieki za pomoc. Dziala! Jestem zachwycony programem os2inst. Po
uruchomieniu os2inst informacja o nowych ustawieniach byla automatycznie
zapisywana na dysku C: Ja mam OS/2 na dysku E:, wiec aby w Warpie (a nie
w Windows) te ustawienia byly zmienione musialem jeszcze skopiowac
EEDATA.* ( <--nie pamietam rozszerzenia)z dysku C: na partycje Warpa
(E:).

Piotr