Re: Mach64 1->2MB c.d.

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 00:12:19 MET

On Mon, 18 Nov 1996 20:29:56 +0100, Gregorio Kus wrote:

>Od czasu zainstalowania 2MB na karcie video
>pelnoekranowe sesje zarono DOSa jak i OS/2
>moge wywolac tylko raz!
>jesli zrobiu to po raz drugi (po zamknieciu poprzedniej)
>to system sie wywala - wszystko staje, znika kursor myszy,
>reaguje tylko na CtrlAltDel, dobrze ze choc shutdown robi normalnie
>bo u mnie CHKDSK /f:2 na 3ech duzych partycjach HPFS trwa
>naaaaaaaaaaprawde dlugo
>
>czy ktos sie spotkal z takim efektem?
>i moze znalazl nawet jakiies remedium?
>a moze ktos to tez ma ale jeszcze o tym nie wie
>bo nie uzywa sesji pelnoekranowych?

Wlasnie o tym pisalem. Wystarczy zainstalowac VGA, z Alt+F1, a potem ponownie drivery
od Macha. U mnie podobny efekt po tej operacji ustapil.
A tak w ogole to drivery 2.22 sa wlaniete. W wiekszej liczbie kolorow (16bpp lub 24bpp u mnie sie
wywalaly, wiec zainstalowalem poprzednie, ktore chodza OK. )
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )