Re: NetWare pod OS/2

Autor: Krzysztof Nowosad (k.nowosad_at_apexim.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 14:29:23 MET

OOOOppsss.
Pod OS/2 daje się odpalić SPECJALNA wersja NetWare 4.1 lub IntranetWare.
Nie jest to TEN SAM SERVER.EXE.

Wersja NW 4.10 do OS/2 znajduje się na dysku instalacyjnym z NW 4.10
Procedura instalacyjna jest opisana w dokumentacji systemu (drugi dysk CD z
ElectroTextem).
Wcześniej warto policzyć zasoby systemu, bo OS/2 musi mieć własne min. 8 MB
RAM, a NetWare też nie lubi braku rozumu. (Wzory w dokumentacji).
Pamięć można rozdzielać dynamicznie o ile wiem (tzn. nie trzeba reinstalacji
dla zmiany rozdziału RAM między OS/2 a NetWare).
Karta sieciowa może być współdzielona, lecz oczywiście NetWare musi mieć własną partycję dyskową.

NetWare 3.x NIE MOZNA odpalić pod OS/2.
Chętnie usłyszę informację o tym jak to chodzi, bo sam tego jeszcze osoboiście nie próbowałem.

--
Krzysztof Nowosad (CNA-3) <k.nowosad_at_apexim.com.pl>

R. S. <ditrskor_at_pbg.pl> napisał(a) w artykule <328A1699.6934_at_pbg.pl>...