Re: OS2 Warp v3 US Polonizacja

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 23:05:24 MET

ppekala_at_phys.amu.edu.pl (Piotr Pekala) wrote:

>Eeetam i taki drobiazg uwala Ci PM-a na 32MB ?

tak. myslalem ze to wina drivera. Gdzie tam. Na zwyklym do VGA wywala
sie identycznie.

>A jakie masz protokoly sieciowe oprocz TCP/IP ?. Moze karta sieciowa
>koniecznie chce przewalac wszystko przez procesor ?

pewnie tak. NE2000 . klon, ale b.dobrze zgodny z jakas naklejka od novella.
karta stara, wiec nie zrobili w niej fajerwerkow. Pod niczym nie mam z nia
problemow.

>Tu bym raczej nie liczyl na IBM, tylko na firmy produkujace karty sieciowe
>i tam szukal nowosci. Jesli pojawiaja sie na serwerach IBM-a, to jest to
>zwykle ze spoorym poslizgiem.

no wiesz. Jak dana karta przeszla do historii jako standard ktory jest
tylko poszerzany przez jakies (gorsze) gateway'e , compex'y, genius'y
i wiele innych to raczej od ibm'a bym oczekiwal nowego drivera. to cos
figuruje jako "eagle technology ne2000(plus)". ten plus to programowa
rekonfiguracja.

>U mnie Netscape pod Windows widzial od razu po zainstalowaniu siec TCP/IP
>i nawet czasami go uzywam...
>
>pozdrawiam,
> Piotr Pekala

U mnie nie chce. niby widzi, ale nie potrafi sie dogadac z nameserverem.