Re: tpsa, ppp i bonus pack

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 22:08:40 MET

On Wed, 6 Nov 1996 00:45:25 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>To raczej problem z protokolem PPP. Ja sprawdzalem na Zyxelu 1496
>i Zoomie V34, bez sukcesu. Tymi samymi modemami dzwonie do
>TPSA Trumpetem 2.0b pod Windows 3.11 i dziala.

Slyszalem o tym problemie, ale jako ze korzystam ze SLIP-a wiele nie moglem doradzic.
Ostatnio jednak zauwazylem ze pojawil sie jakis nowy ppp na ktoryms z serwerow w internecie,
niestety teraz nie pamietam na ktorym. Chyba na jakims mirrorze w Polsce.
W opisie bylo : "full 32 bit PPP protokol for IBM IAK" czy cos podobnego.
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )