tpsa, ppp i bonus pack

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 11:31:30 MET

Witam

W miniony weekend zapragnąłem połączyć się z tzw. Internetem
przy użyciu pakietu Internet Connect (czy jakoś tak) z bonus
pack via ppp tpsa i tu spotkało mnie coś takiego co obajawiało
się następującymi komunikatami:
[NETW] Invalid protocol 2080 (i inne)
[NETW] Invalid protocol fcs
było tego dużo po czym następowało rozłączenie. Pytanie pewnie
lamerskie, ale niestety nie znalazłem w dołączonej dokumentacji
odpowiedzi na ww. Gdzie tkwi przyczyna ?

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT