Re: rewelacja

Autor: pavlo36 <pavlo36_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 10:47:38 MET

Samo deja vu da sie wyt艂umaczy膰 przebiegiem impuls贸w w m贸zgu. Co do proroczych sn贸w sprawa nie jest ju偶 tak oczywista. Sam mam pokr臋cone sny, niekt贸re o czym艣 co sie wydarzy艂o, niekt贸re o czym艣 co sie mo偶e wydarzy膰 ale nie b臋dzie mia艂o miejsca, niekt贸re o czym艣 co, po czasie, rzeczywi艣cie sie wydarzy艂o, ale proroctwo nie by艂o 100%towe. Wyolbrzymia艂o szczeg贸艂y. Jako艣 trudno mi uwierzy膰, 偶e sen s艂u偶y do kontakt贸w mi臋dzywymiarowych. Sugerowa艂o by to 偶e taki pies z kotem 艣pi膮cych sobie w koszyku te偶 ch臋tnie kontaktuje sie z r贸偶nymi alter-ego, co wi臋cej ewolucja uczyni艂a takie kontakty jako potrzebne do prze偶ycia, gdy偶 przecie偶 brak snu przez pare nocy powoduje r贸偶ne anomalie zdrowotne.

Co do duszy to wydaje mi sie za b艂臋dne stwierdze 偶eby ka偶da istota 偶ywa j膮 posiada艂a. Wg mnie w miare wzrostu skomplikowania uk艂adu powstaj膮 nowe mo偶liwo艣ci. Taki efekt synergiczny. Sam atom niewiele robi, pare atom贸w buduj膮cych cz膮steczke razem maj膮 nowe w艂a艣ciwo艣ci. Ale dopiero kompleksy cz膮steczek maj膮 mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia reakcji biochemicznych. Dalej, kompleksy organizuj膮c si臋 tworz膮 jednokom贸rkowca. Nast臋pnym, bardziej skomplikowanym jest organizm wielokom贸rkowy, zwierz臋ta i w ko艅cu cz艂owiek, u kt贸rego stopie艅 skomplikowania uk艂adu wytworzy艂 dusze. Cz艂owiek jako jedyne zwierze wykonuje r贸偶ne czynno艣ci niekonieczne do przetrwania. Zajmuje sie kultur膮, histori膮, sztuk膮, zaspokaja potrzeby samorealizacji i rozwoju duchowego. Zwierz臋ta zatrzyma艂y si臋 na dw贸ch pierwszych poziomach piramidy, poniewa偶 nie posiadaj膮 (jeszcze) duszy.

Czytaj膮c, te偶 mniej wiecej w po艂owie zniech臋ci艂em sie do artyku艂u, kiedy zacz臋艂o sie filozofowanie. Niestety w dziedzinie fizyki kwantowej trudno o jakie艣 eksperymenty i dowody, nie skonstruujemy linijki przechodz膮cej przez wymiary. Do艣wiadczenia takie jak interferencja fotonu wnosz膮 wk艂ad tylko wtedy gdy wyci膮gniemy z niego wnioski, a tych nie da sie wyci膮gn膮膰 bez filozofowania i gdybania. My艣le 偶e w momencie rozwoju fizyki kwantowej jedynie fizyka teoretyczna mo偶e sie z tym zagadnieniem mierzy膰 a jedynymi dowodami mog膮 by膰 r贸wnania matematyczne.

Dnia 20 lutego 2011 2:09 MdG <degrey@wp.pl> napisa艂(a):