Re: Uczelnia

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_op.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 17:32:04 MET

> Największym problemem Uniwersytetów to jest produkowanie studentów
> teoretyków - nauczycieli i
> magistrów ochrony środowiska.

A myślisz, że politechniki to kogo produkują? Coś takiego jak praktyki
przemysłowe, na które kierowałaby uczelnia, nie istnieje, co z tego, że
robiłam na zaliczenie projekt instalacji do produkcji chlorku winylu, skoro
takowej na oczy w zyciu nie widziałam nawet z daleka? Może uczyłam się z
nieco innych podręczników niż ci z uniwerków, ale w efekcie jestem chyba
takim samym teoretykiem jak oni.

Karolina