Re: farby okretowe

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Sat 08 May 2004 - 23:34:21 MET DST

Wybaczcie, ja tez dorzuce swoje trzy grosze.

> Calkowicie z Toba sie zgadzam.
Stanislawie, Tomku wyglada, ze doszliscie do apogeum pesymizmu. Nie dobrze,
marzy mi sie swiat bez pesymistów.

> Powiem wiecej: Kazdy naród zasluguje na swój rzad.
Fakt, ale musimy wziac pod uwage jeszcze cos takiego jak dojrzewanie do
demokracji. Nasz naród byl przez 50 lat socjotechnicznie otepiany, mam na
mysli szczególnie lata gierkowskie. Ciagle pokutuje mit tych czasów, moim
zdaniem nieuzasadniony.

> Jezeli oni chca glosowac na Lepera - tego najwiekszego oszusta i
zlodzieja, który na
lewo i prawo rzuca populistyczne haselka, to ja juz nie mam wiecej pytan.
Staszku skoro i ty, i ja, i moi znajomi, a mam ich paru, nie popieraja osoby
Leppera, malo tego tepia jego, to skad, PYTAM tak wielkie poparcie jego
formacji?

> Tyle tylko, ze dojrzale spoleczenstwa odrózniaja ziarno od plew.
Mój niepoprawny optymizm pozwala mi zyc spokojnie, choc coraz mniej
spokojnie, mam nadzieje, ze i my dojrzejemy.

> Spytam krótko: czego mozna spodziewac sie po naszym ciemnym
spoleczenstwie, [...] chcialo wybrac UFO (czyt. Tyminskiego)
Minelo 14 lat, a to duzo w tym czasie moga zajsc zmiany w spoleczenstwie.
Choc popularnosc Oszolomów (samoobrony) mnie niepokoi.

> Inni oglosili zbiórke datków pienieznych, zeby dokonac zamachu na te
kanalie.
Podajcie numer konta, sam cos dorzuce.

> A ja mysle, ze trzeba przeczekac ze stoickim spokojem.
Wlasnie. To stwierdzenie pasuje najbardziej do naszej sytuacji.

> Niech dostana to, na co zasluguja!
NIE, NIE, NIE zasluguja na wladze. Nie moga nic dostac.

> Szkoda slów, a poza tym, to nie jest temat chemiczny i moze zdarzyc sie,
ze ktos nas przywola do porzadku za poruszanie takiego tematu.
W koncu nie kazdy lubi polityke.

Pozdrawiam

Grzegorz Tomaszewicz