Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 15:27:52 MET

Witam wszytskich,

> ?ukasz, czy Ty pobierasz jakies' pienia;dze od Coca Cola Co? Prpopnuje;,
> Wojtek

Lukaszku chcialem sie od Ciebie dowiedziec, czy eksepryment ktory powyzej nam przytoczyles, byl wykonany na "Coca Coli", "Pepsi", czy innej Coli lub Koli :). Moze to wyjasni pewnw watpliwosci wojtak :). Swoja droga to Cie podziwiam, ze udalo Ci sie go wykonac. Wiecie jaki z niego jest lasuch na te napoje?! ;))~

A tak powaznie to stwierdzam, ze niektorzy myla te produkty, ktore faktycznie maja dla mnie calkiem rozny smak, a tymczasem dla innych utozsamiaja sie z tym samym napojem gazowanym lub kwasem do usuwania rdzy. Swego czasu namietnie pilem jeden z tych napojow, ale zaprzestalem, bo dzieki niemu zostawilem "nagrywarke DVD + dodatki" u dentysty :(.

Korzystajac z okazji zycze wszytskim Chem-Fanom spokojnych Swiat spedzonych w rodzinnym zaciszu z dala od swoich codziennych problemow laboratoryjnych. A przywitanie Nowego Roku nie bedzie w odpowiedznim pH, tak by cola wlasciwie sie spienila :). A co tak dla odmiany zamiast wystrzalowego szampana :).

Pozdarwaim

        Armi

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF