Re: [WINNT] Nie można zmienić nazwy Nowego Folderu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie można zmienić nazwy Nowego Folderu
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 30 Apr 2024 00:48:10 +0200
Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał(a):
Nie można zmienić nazwy Nowego Folderu.
https://ibb.co/2663kDj
Nie znalazłam na to stosownego rozwiązania a nie chcę instalować od nowa Windowsa.
Ktoś wie jak to naprawić?

Czy nie możesz zmienić nazwy tylko świeżo utworzonych folderów czy wszystkich? Na zrzucie jest komunikat, że folder nie istnieje. Być może jest to prawda. Czasem jakiś plik czy folder zostanie skasowany ale ikonka nadal jest widoczna i znika dopiero po wciśnięciu F5. W każdym razie sprawdziłbym sytuację jakimś innym narzędziem, np. Total Commander albo z Wiersza polecenia. Czy folder istnije i czy można mu zmieniać nazwę.

Nie zajęlam się tym.
Zainstalowalam, Windows od nowa z pendrive i o dziwo naprawił i wszystkie pliki nienaruszone zostawił. Folder naprawił. Zostawil Windows.old. ale potem to usunęłam. Napisz mi proszę jak zmienić hasło do logowania się w komputerze. W laptopie mam takie samo i muszę to zmienić. Na stronie microsoftu byłam, ale te ludziki chca tylko szpiegować i wyciągac dane. Nie pomogą, bo widocznie nie potrafią.

--
animka