Re: [WINNT] Jak przyspieszyć operacje dyskowe w Win10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przyspieszyć operacje dyskowe w Win10?
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Wed, 17 Apr 2024 19:39:18 +0200

> To mi załatwia niestety tylko TC.

> I jak ten plugin działa? Zainstalowałem go, ale jakoś nie widzę skutku.

W jednym panelu wchodzisz w "otoczenie sieciowe / po angielsku Network"
i tam masz RamCopy > Dysk. Ewentualnie > Settings (% wykorzystania RAM)
Potem z drugiego panelu po prostu kopiujesz (F5) odpowiednie pliki.
Wydaje mi się, że to ma sens tylko przy dużej ilości pamięci RAM...
Mam nadzieję że pomogłem. Pozdruffka :)

--
~~PP~~SF~~