Re: [WINNT] Po wielu latach używania W8.1 przyszedł czas na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po wielu latach używania W8.1 przyszedł czas na W10
From: _Master_ <z@z.pl>
Date: Sat, 16 Mar 2024 18:42:39 +0100

Microsoft DiskPart version 10.0.19041.3636

Copyright (C) Microsoft Corporation.
On computer: DESKTOP-NGPL40O

DISKPART>

DISKPART> LIST DISK

  Disk ###  Status         Size     Free     Dyn  Gpt
  --------  -------------  -------  -------  ---  ---
  Disk 0    Online          238 GB      0 B        *
  Disk 1    Online          476 GB      0 B

DISKPART> SELE DISK 0

Disk 0 is now the selected disk.

DISKPART> LIST PART

  Partition ###  Type              Size     Offset
  -------------  ----------------  -------  -------
  Partition 1    Recovery           300 MB  1024 KB
  Partition 2    System             100 MB   301 MB
  Partition 3    Reserved           128 MB   401 MB
  Partition 4    Primary            237 GB   529 MB

DISKPART> SELE DISK 1

Disk 1 is now the selected disk.

DISKPART> LIST PART

  Partition ###  Type              Size     Offset
  -------------  ----------------  -------  -------
  Partition 1    Primary            476 GB  1024 KB

DISKPART> LIST VOLU

  Volume ###  Ltr  Label        Fs     Type        Size     Status     Info
  Volume 0     D   SSD 250      NTFS   Partition    237 GB  Healthy
Volume 1 Odzyskiwani NTFS Partition 300 MB Healthy Hidden Volume 2 FAT32 Partition 100 MB Healthy Hidden Volume 3 C SSD 500 NTFS Partition 476 GB Healthy System

DISKPART>

To są dyski M2. Trudno mi teraz je wyciągać bo mam 2 systemu które normalnie działają

Instalacje tych systemów były na pojedynczym dysku aby własnie nic się nie POPIEPRZYŁO

Potem były aktualizacje a ja nic nie grzebałem

Oba systemu normalnie startują jak je wybiorę w BIOSie

Na SSD 500 jest win10
na SSD 250 jest win81