Re: [WINNT] czy-naprawde-potrzebujemy-nowego-windowsa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy-naprawde-potrzebujemy-nowego-windowsa
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 2 Jan 2024 13:31:29 +0100
Dnia Tue, 02 Jan 2024 00:26:07 GMT, PiteR napisał(a):

> in <news:1nkda2w0p8j4$.1y08aa1isxwh6$.dlg@40tude.net>

> tak ;)

> kalendarze pierwsze słysze

Były, miałem.
Wtedy dość "modne" (i dość drogie) były urządzenia typu "osobisty
asystent".
Były to małe urządzenia, z wyświetlaczem LCD typu kilka linii tekstu.
Jeden z nich podłączałem do Win 3.x lub 95 (nie pamiętam) i synchronizował
kalendarz z komputerem.
Tenże kalendarz mógł być wyświetlany jako wygaszacz ekranu.

Później nastał czas PDA, ale takiej funkcjonalności nie kojarzę.
Przynajmniej w Palmach i urządzeniach z Win Mobile.

> a włączanie takie skuteczne na przekaznik
> co odcina zasilanie dysku.

Szedł syngał "power off".
A skoro szedł sygnał, to raczej Win 3.x niż 9.x

Natomiast w Win 95 zrobiłem sobie skróty klawiaturowe do wysuwania i do
wciągania tacek z napędów CD i DVD.
Był to okres, że jeszcze używało się CD w kompie jako odtwarzacz płyt
audio-CD.

--
Pozdrawiam.

Adam