Re: [WINNT] całkowita ochrona, klawiatura ekranowa poprawka focus

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] całkowita ochrona, klawiatura ekranowa poprawka focus
From: "jedrek" <j@j.j>
Date: Wed, 25 Oct 2023 17:01:10 +0200
"PiteR" news:XnsB07B9D2CABDE7PanElektronik@127.0.0.1
20 lat nie naprawili błędu z klawiaturą ekranową, która przywołuje
ostatnio pisane okno a nie bieżące.

Może znalazłeś gdzieś bardziej łopatologiczny opis (dla nie programistów)
jak poprawić ten bubel w klawiaturze ekranowej?
Ten opis dla kogoś kto nie klepie programów jest mało zrozumiały.
https://superuser.com/questions/1159046/how-to-prevent-on-screen-keyboard-from-focusing-on-last-window-minimize-by-it
A rozpiskę zmienionych danych na adresach podali dla klawiatury win10.
Z opisu powyższego zrozumiałem, że m.in. na adresie:
0000921A
wartość HEX = 90 należy zmienić na wartość = 48, itd. przemielić wg tamtejszego
schematu jeszcze 13 innych adresów by klawiatura pozbyła się tego bubla.
Czy raczej źle zrozumiałem?

Nie wprowadzałem tych zmian wartości, bo np. klawiatura ekranowa osk.exe z XP64 pod pierwszym podanym tam porównawczoa adresem
0000921A ma wartość 00 a nie 90, co pokazuje że to inne klawiatury są.
Stąd opis może nie zagadać z każdą klawiaturą ekranową (?)
A tylko i wyłącznie te zmiany i wynikowe porównanie na HEX-ach
ma zastosowanie dla klawiatury win10.
A wyżej jak analizowali kod programu klawiatury wynika że spod XP, to tam już poległem :)